
چهل روز گذشت....و چقدر این روزهای تلخ زود میگذرد،قلب را آزار می دهد،مو را سپید میکند.داغ را در دلها می نشاند،آرزوهای مادر و پدر ،برای فرزندانش را نقش بر آب میکند.تلاش و زحمات یک عمر تحصیل و امتحان دادن و استرسها و اضطرابها را به دَمی به پایان میرساند...
دوست داشتیم ،خانواده ها و عزیزانشان،شاهد مراسم دانش آموختگی و موفقیتهای آتی،...و شادیهایشان باشند،ولی سرنوشت جور دیگری برای آنان رقم زد.
اینجا دادگاه نیست.قصد محاکمه نداریم.دانشجوییم و از مسئولان دانشگاه پس از چهل روز ،خواستار عملیاتی شدن تغییرات و شفافیت در تمام امور دانشجویی هستیم.
خرید کتاب توده یخی ما داره ذوب میشه...
ما را در سایت خرید کتاب توده یخی ما داره ذوب میشه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 105 تاريخ: شنبه 11 اسفند 1397 ساعت: 20:22